اپلیکیشن, دیجیتال

گوشی Mi 10 و Mi 10 Pro شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

سرانجام گوشی Mi 10 و Mi 10 Pro شیائومی با چهار دوربین و اسنپ‌دراگون ۸۶۵ به طور رسمی راه اندازی شدند. هر دو این گوشی‌ها از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند و اولین دستگاه‌های برند Mi هستند که دارای سوراخ پانچی در صفحه نمایش خود برای دوربین سلفی هستند.

ویژگی اصلی آنها در قسمت عقب گوشی است که سنسور ۱۰۸MPای که برای اولین بار در Mi Note 10 دیده شد، در آن‌جا قرار دارد. آنها همچنین از قابلیت اتصال بسیار خوبی برخوردار خواهند بود و دارای SA و NSA 5G و Wi-Fi 6 می‌باشند.

گوشی Mi 10 و Mi 10 Pro شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و اسنپ‌دراگون ۸۶۵ راه اندازی شدند

میان این دو، گوشی برجسته‌تر قطعاً Mi 10 Pro است. این گوشی صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED +FullHD با لبه‌های منحنی‌ دارد. این پنل از نرخ تجدید ۹۰Hz و سرعت نمونه‌گیری لمسی ۱۸۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.این شرکت واقعاً به نمایشگر خود افتخار می‌کند که می‌تواند به حداکثر روشنایی ۱۲۰۰nit برسد و می‌تواند دارای ۴۰۹۶ سطح تنظیم روشنایی و DC ضد نور باشد.

برجسته‌ترین ویژگی Mi 10 Pro دوربین آن است که سنسور ۱۰۸MP با یک لنز ۸P دارد (این یکی حتی بیشتر از Mi Note 10 Pro است) و با سه دوربین چشمگیر دیگر شامل یک لنز تله فوتو بلند که از بزرگنمایی ترکیبی ۱۰ برابری پشتیبانی می‌کند، یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی کوتاهتر ۲x برای عکس‌های پرتره و یک لنز زاویه گسترده ۲۰MP همراه شده است.

گوشی Mi 10 و Mi 10 Pro شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و اسنپ‌دراگون ۸۶۵ راه اندازی شدند

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی Mi 10 Pro شیائومی به OIS و EIS مجهز شده و دارای پیشرفت‌های AI زیادی در زمینه عکس و فیلمبرداری است که رزولوشن فیلمبرداری آن را به ۸K می‌رساند.گوشی Mi 10 Pro دارای سه تنظیم حافظه ۸ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۲ گیگابایت رم/ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم/ ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است که همه این مدل‌ها از آخرین فن‌آوری موجود LPDDR5 RAM و حافظه UFS 3.0 استفاده می‌کنند.

در قسمت داخلی یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وجود دارد که می‌تواند از طریق کابل تا ۵۰ وات و به صورت بی‌سیم تا ۳۰ وات شارژ شود و می‌تواند شارژ معکوسی تا ۱۰W را برای سایر وسایل شما تولید کند.

قیمت مدل‌های Mi 10 Pro شیائومی به ترتیب ۴۴۹۹۹یوآن (۷۱۵ دلار/ ۶۵۷یورو)، ۵۴۹۹یوآن (۷۸۷ دلار/ ۷۲۳یورو) و ۵۹۹۹یوآن (۸۶۰ دلار/ ۷۹۰یورو) می‌باشد و قرار است این گوشی در تاریخ ۱۸ فوریه وارد بازار شود. پیش سفارش آن نیز در دو رنگ آبی و سفید امکان پذیر است.

گوشی Mi 10 وانیلی صفحه نمایش AMOLED 6.67 اینچی و همچنین دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در پشت خود را حفظ می‌کند. با این حال، به جای دو دوربین تله فوتو یک سنسور عمق ۲MP و یک دوربین ماکرو ۲MP را بکار می‌گیرد. لنز زاویه گسترده آن نیز به وضوح ۱۳ مگاپیکسل کاهش می‌یابد.گوشی Mi 10 شیائومی دارای رم سریع LPDDR5 و حافظه UFS 3.0 است و مانند مدل برتر خود از فیلمبرداری با کیفیت ۸K پشتیبانی می‌کند.

گوشی Mi 10 و Mi 10 Pro شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و اسنپ‌دراگون ۸۶۵ راه اندازی شدند

این گوشی با باتری ۴،۷۸۰ میلی‌آمپر ساعتی خود از Pro نیز پیشی می‌گیرد اما تنها شارژ سیمی ۳۰W را ارائه می‌دهد که به اندازه کافی چشمگیر می‌باشد، به این معنی که با حفظ شارژ بی‌سیم ۳۰W می‌توان از هر دو راه گوشی را با همان سرعت شارژ کرد. شارژ معکوس ۱۰W نیز موجود است.

گوشی Mi 10 فردا از ساعت ۱۰ صبح به وقت چین، در رنگ‌های هلویی، سبز و سیاه فروش خود را شروع می‌کند. قیمت آن نیز ۳۹۹۹یوآن (۵۷۲ دلار/ ۵۲۶یورو) برای نسخه۸GB / 128GB ، ۴،۲۹۹یوآن (۶۱۵ دلار / ۵۶۵یورو) برای نسخه ۸GB / 256GB و ۴،۶۹۹یوآن (۶۷۳ دلار / ۶۱۸یورو) برای نسخه برتر ۱۲GB / 256GB می‌باشد.

قرار بود این گوشی در بارسلونا به عنوان بخشی از MWC 2020 راه اندازی شود، اما از آنجا که این کنفرانس لغو شده است، ما هنوز منتظر شنیدن برنامه‌های شیائومی در این زمینه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× سه = 12