اپلیکیشن, دیجیتال

مشخصات گلکسی A41 لو رفت !

موبایل سامسونگ گلکسی A41 از دوربین های اصلی و سلفی قدرتمندی بهره برده و با چیپست هلیو عرضه می شود.

این گوشی یکی دیگر از میان رده های سامسونگ است که با هدف تسخیر بازارهای اقتصادی از جمله هند به بازار عرضه خواهد شد. اطلاعات و رندرهای این گوشی هم مثل گلکسی A11 پیش از رونمایی رسمی افشا شده اند.

گلکسی A41 از نمایشگر اینفینیتی با بریدگی U شکل بهره خواهد بهره که قطر آن ۶یا ۶.۱ اینچ است. درون بریدگی این پنل دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی تعبیه شده که نوید ثبت تصاویر با کیفیتی را می دهد. بر اساس داده های گیکبنچ این گوشی به چیپست هلیو P65 و ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

در پنل پشتی هم شاهد دوربین سه گانه ای هستیم که انتظار می رود سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در آن نقش اصلی را ایفا کند. همانطور که در رندر می بیند در این پنل خبری از اسکنر اثر انگشت فیزیکی نیست بنابراین یا از حسگر اپتیکال زیر نمایشگر استفاده شده و یا کره ای‌ها به احراز هویت بیومتریک بسنده کرده اند که البته اولی محتمل تر است چرا که در سری گلکسی A50 هم از همین رویکرد استفاده شده است.

در این رندرها می بینیم که کلید کنترل صدا و پاور در سمت راست قرار گرفته اند در حالی که اسلات سیم کارت روی لبه سمت چپ تعبیه شده است. لبه پایینی میزبان درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلیمتری، اسپیکر و میکروفون اصلی است و در لبه بالایی تنها میکروفون ثانویه جاخوش کرده است.

به گفته منابع آگاه ضخامت گلکسی A41 بدون در نظر گرفتن برجستگی دوربین سه گانه از ۷.۹ میلیمتر فراتر نمی رود. از دیگر ویژگی های احتمالی این موبایل می توان به اندروید ۱۰، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی اشاره کرد. درباره تاریخ عرضه و قیمت گلکسی A41 هنوز حرفی به میان نیامده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + شش =